lördag 14 mars 2009

Kalas

I dag blir det kalas hos familjen Carlsson! Skojigt! Blir en mumsig gräddtårta, bullar och kakor ;)

Insåg att jag måste börja bli duktigare på att använda min dyra, fina kamera och föreviga barnen och allt annat som händer... Den har mest legat i väskan i år och det har inte tagit så många kort som jag hade önskat.

Är lite sugen på en ny telefon. Men den jag sett ut och vill ha är lika opraktisk som den jag redan har... Måste ha en som har tangentlås...alltså så man måste trycka en viss kombination för att få upp det, inte med lucka av nått slag. För min lilla 2 åring använder min telefon och RINGER!!! Ja det är så...hittade henne med telefonen och hon hade ringt till mormor och satt och pratade... :p Problemet är bara att jag inte har allt för mycket pengar att lägga på en telefon och vill ha nått abonemang...

Jaja...bara köpa en trisslott och hoppas på högvinst eller nått ;)

Nu ska jag gå och se till att bli människa igen, kan ju inte se ut så här då det vankas kalas ;)

2 kommentarer:

Anna Mustonen sa...

Jag vill åxå ha en ny telefon. Jag och min relativt nya kommer inte alls överens, den känns som glapp eller nåt jag får trycka och trycka som en galning. GAH! Men jag vill ha en ny symaskin åxå. Å en utlandssemester. Vilket av det det blir vet jag inte... troligtvis inte telefon...

Anonym sa...

Hej hej! Hoppas att kalaset var trevligt och att Wilma var nöjd och glad. Sitter i detta nu och tittar på Skellefteåmatchen och det är grymt spännande!!!! :) Hälsa alla från oss här i Björkis, hoppas att vi kan ses snart!
Vilka fina bilder på lillgumman förresten! :D

Kramar