lördag 28 mars 2009

Pain

Denna dagen har gått i smärtans tecken :s I morse kände jag inte av nått, men då var och handlade så började det sakta att värka i mitt vänstra ben och jag kunde knappt gå. Sen har det bara ökat allt eftersom under dagen. Då jag stod och lagade mat hade jag så ont i ryggen och huvudet också att jag inte visste var jag skulle ta vägen :s

Tröttheten hänger över mig som ett stort svart moln också... Mitt humör i morse var inte att leka med vill jag lova, skrek, gormade om allt och inget och tårarna sprutade. Men nu har jag förklaringen till allt detta... Dagen började med fint väder och nu i kväll har det börjat snöa. Alltså ett ganska kraftigt väderomslag har skett under dagen, och det har min kropp reagerat kraftigt på :S

Tittade mig i spegeln och såg bara en zoombie där... Kanske borde jag uppsöka sängen och stanna där till det är en ny morgon och hoppas på en bättre dag...

Inga kommentarer: