lördag 7 mars 2009

Gjort det igen

Bakat bullar alltså ;) Så nu finns det gott om bullar i frysen... I kväll när jag bakade hade jag 3 små "hjälpredor" som stod och tittade på och var nyfikna. Jesper sa att det var roligare att se när jag bakade än att titta på bolibompa, och att så borde vi ha det varje dag...haha Skulle inte tro det va :p

Vi for i dag i väg för att hitta nån present till Wilma. Vandrade runt inne på Barnen Hus i säkert 1 timme, och till slut så hittade vi den perfekta presenten... Lite dyr, men mormor och morfar ville var med på den så då kändes det bättre och så kan man även köpa nått mer...typ lite kläder ;)

Jag är trött...borde kanske gå och lägga mig... Men hur kul är det att göra det så här tidigt en lördagkväll? Får se om jag hittar nått på tv att titta på... Magnus åkte till sina föräldrar och skulle hjälpa de med datorn, och jag vet av egen erfarenhet, att man kan inte tvärfara dit :P ;) Så jag tror jag får poppa lite popcorn och titta på tv själv en stund till ;)

Hoppas ni andra haft en trevlig lördag!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Önskar att jag kunde få smaka dina bullar. Gör du dem lika bra som mamma din, är de utsökta!!! ;)
Och nä, jag menade inte dig i min förra blogg men det påminner mig om att jag aldrig fått veta om kläderna jag gav bort till dina barn på alla hjärtans dag, passade. Är ju svårt när man inte har egna barn att jämföra med.
Ha en fin söndag, glöm inte pussa barnen från mig!

Kramar