måndag 2 mars 2009

Soooova

Det är precis vad jag vill... Jag är sååå trött att det är nästan sjukt. Har gäspat som en tok i dag och det svider i mina ögon. Gissar att helgens sömnbrist nu kommer i kapp mig :p Tur att jag inte måste upp före 6 i morrn också. Men då blir det i stället en jobbig onsdag, för i morrn slutar jag 21 och på onsdag börjar jag 7. Bara några dagar kvar nu, så det får allt gå...

Nu längtar jag faktiskt tillbaka till skolan...längtar att surra med alla trevliga tjejer där ;) Det enda tråkiga/jobbiga är alla måsten vi har nu när vi kommer tillbaka... Ett seminarium där vi ska ha ett rollspel och egna diskusionsfrågor, ett grupparbete och sen plugga inför tentan som är den 25:e.

Men före det där så har vi Wilmas 2 årsdag och ett kalas :D Nån som har tips på present till det lilla trollet? Tycker det är såååå svårt...

Nu börjar snart Familjen Annorlunda och det har jag tänkt se ;) och inse hur bra vi har det med bara 3 barn :p

Inga kommentarer: