torsdag 26 mars 2009

Fynd

Insåg i går att jag var tvungen att investera i ett minneskort till telefonen, så jag kollade runt på internet och hittade ett på Elgiganten för 99:-. Åkte dit i dag och väl där så står det 299:- på samma minneskort som på sidan kostar 99:-. Så jag frågade killen som jobbade om de hade det där för 99:-...han kollade hemsidan och insåg att det var det de hade där för 299:-. Men så tyckte han att självklart skulle jag få köpa det för priset som stod på hemsidan när jag ändå kommit dit ;) Så det blev ett ordentligt fynd, ett 2GB minneskort till telefonen för 99:- som egentligen kostar 299:-

I dag började vi en ny kurs på skolan så nu är det nya böcker man ska ha tag på *suck* Har letat på Blocket och hittat några som jag mailat till, men med min tur så är alla redan sålda så jag måste köpa de nya...

I morgon kväll ska vi träffas och äta pizza och de som är sugen ska väl även festa. Själv då väljer jag bort det...känns inte som om jag orkar det. Dessutom vet jag inte HUR jag ska ta mig hem om jag göra det. Men det ska bli sååå skojigt att träffas utanför skolan och få surra och ha trevligt ;)

Inga kommentarer: