söndag 15 mars 2009

Super trött

Oj så trött jag är i kväll, tror att det kommer bli en tidig kväll i kväll. I morrn är det skola igen, och jag hoppas att vi inte vaknar och har sjuka barn...det är vi less! Nu är det ju bara drygt en vecka kvar till tentan. Känner mig lite småstressad fast jag har börjat plugga lite smått.

Det här med telefonen jag vill ha snurrar runt i mitt huvud. Kan liksom inte släppa det. Men så är det då jag väl kommer på att jag vill ha en sak :p Ska fortsätta grubbla över hur jag ska göra...

Vädret i dag har ju varit underbart, nu känns det verkligen som om våren är på intågande. Vill verkligen ha sommar nu. På tal om det så måste jag se till att få mig ett sommarjobb också...annars vet jag inte hur det ska gå :p Är det någon där ute som har ett sommarjobb att erbjuda mig? Hör av dig i så fall ;)

Nu ska jag göra nått åt min kurrande mage innan det blir go natt för mig.

Inga kommentarer: