tisdag 17 mars 2009

Slut på denna dag

Alltså jag är så trött att jag vet inte var jag ska ta vägen...har massor att läsa och att göra, men energin är som bortblåst. Funderar allvarligt på att gå och lägga mig, för det här går inte längre... Har själv studier i morgon, så jag får se till att få massor gjort då i stället.

Vi hade ju seminarium med rollspel i dag, och det gick super bra. Fattar inte varför jag var nervös. Vi är en så bra grupp att man kan verkligen bjuda på sig själv utan att det känns fel. Väldigt skönt var det sen efteråt att få höra massor med positiva saker från läraren, det gjorde att man växte och kände att jo men jag klarar nog det här ändå.

I kväll har familjen Nordlöf varit här och firat Wilma, och fikat jordgubbspaj med vaniljvisp och vaniljglass ;) Mumsigt värre! Sen är det alltid lika trevligt att få sitta och surra en stund. Synd bara att tiden går alldeles för fort då man sitter och surrar. Det där måste vi göra om...snart!

Har massor med träningsverk i dag efter HLR:en i går :p Ont i händerna, axlarna och i magmusklerna... Tokigt men sant. Så nu blir det faktiskt sängen för mig, och så hoppas jag att Wilma inte vaknar pigg som en lärka före 6 och kvittrar att hon vill ha välling som hon gjorde i morse :p Nä...liiiite sovmorgon kan hon gott ta tycker jag.

Natti från mig! KRAM!

1 kommentar:

Myzan sa...

Tack själva, å JA vi ska göra om det snart!!! Inte länge kvar till Jack fyller år så ;)
*kram*