tisdag 31 mars 2009

Vet ni vad?

Tydligen så har jag inte rätt att ha en dålig dag och känna mig nere. Hade en pissdag i går och därav det negativa inlägget, det kändes lönlöst att blogga för att ingen kommentarar... Men tro mig...innerst inne så bryr jag mig INTE. Skulle bara tycka att det var kul att veta vilka det är som är här och läser.

Så du ANONYM, jävla fegis, onödig kommentar av dig! Du är säkert någon jag känner, annars hade inte ens skrivit. Så ge dig till känna nu... Har mina aningar om vem du är........

I övrigt kan jag säga att dagen känns liiiite bättre, solen skiner ute och jag sitter på skolan och gör lite nytta med 2 andra från min pbl-grupp.

Återkommer förmodligen i kväll...om lusten faller på vill säga...

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

klart du har rätt att ha en dålig dag :) Det har alla men om man vill att folk ska kommentera så måste man ju ta alla kommentarer oxå :)

Sen håller jag med om att det är löjligt att man är anonym och skriver såna där saker. Man kan väl ändå stå för den man är

Mr Ma sa...

Nä! Man ska alltid vara på topp och inte klaga. För annars är det alllllllttttiiiiid någon annan som tycker att man har det värrrrreeee... Men man måste väl få säga vad man tycker och känner just den dagen, eller har jag fel?

En som mår bra idag, men att fyra anja skulle nog göra kvällen ännu munter ;)