lördag 14 mars 2009

Kalasat klart för i dag

Då hade vi kalasat klart för i dag då! Wilma var sååå glad att hon fick tårta, hon smaskade i sig en stor bit ;)

Ser ni så söt hon är här när hon blåser ut de 2 ljusen på tårtan! Stortjejen våran!

Hon fick en så söt docka av farmor och farfar, och på kartongen stod det Emma, så hon går omkring och kallar dockan Emma ;) Sen fick hon en egen liten mjukisponny av morbror...en egen "Candy" som hon säger ;) (Maja har en ponny som heter Cotton Candy)

Föresten så tror jag nu att jag hittat en telefon som jag vill ha...och den är dessutom ROSA!!! Måste åka till Expert på Solbacken i morrn och kolla vad de tog för den där, och sen fortsätta och älta fram och tillbaka om jag har råd eller inte :p Fan! Varför är man inte miljonär?

Lite annat nu... Jag kommer då aldrig att sluta förvånas! Det händer gång på gång på gång... Jaja, inte så mycket att göra åt det!

Nu ska jag fortsätta se melodifestivalen och hoppas att Snälla, Snälla inte vinner! Eller vad säger du Evelina? ;) :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack gulledej för gratulationerna!

Ja, det är bara göra det bästa av situationen. Mamma lovade komma med tårta och jag skulle få besök men det blir inget av det inte.

Nåja, vi får ta det under veckan istället, inte hela världen när man är vuxen. :)) Hade varit värre om man var barn, då var ju födelsedagarna heliga! :D

Jag slutar ju förresten fylla år nästa år. Så jag blir aldrig mer än 39 vårar, rätt bra det! ;)))

Ha en underbar dag och krama alla hårt från mig!