tisdag 31 mars 2009

Härlig promenad

Det var verkligen super skönt att gå en promenad i kväll...och behövligt. Dels ur motionssyfte, men även ur surr syfte ;) Vi har verkligen hur mycket som helst att babbla på om när vi går, snart måste vi utöka vår runda för att hinna med allt...haha

Jag är sååå glad att serien Sjukhuset på tv3 har börjat om igen. Sitter som klistrad och bara myser. Tänk snart är det jag som är där! Det känns så skönt att ha ett mål med livet, att jag äntligen har kommit på vad jag vill bli då jag blir "stor"... Tur att tiden går fort, för då är jag snart framme vid målet ;)

Idag har vi sökt och granskat vetenskapliga artiklar. Faktiskt riktigt skoj måste jag säga. Lite synd är att de ska vara på engelska och jag kan säga att min engelska är inte den bästa :p Men det lär väl bli bättre med tiden ;) På tisdag ska vi ha artikelseminarie och "redovisa" vad vi kommit fram till. Ska bli skoj...

Jag är så toksugen på att shoppa, men vet egentligen inte VAD jag skulle ha shoppat... Är dessutom lite less på den här stan, skulle vilja någon annanstans. Så det är kanske snart dax för en Luleresa utan barn ;) Shoppa, bo på hotell, sova ut och äta god mat UTAN att måsta hjälpa nån som kladdar...:p *drömmer mig bort*

Nä det här duger minsan inte... Sängen! HERE I COME!!!

4 kommentarer:

Myzan sa...

Du, om vi inte vill shoppa i denna staden, men bo på hotell, sova ut mm, så har jag perfekta ide´n till oss. UTLANDET!!!!! ;)

Myzan sa...

På tal om tankeöverföring, är det nå ovanligt då?!?!?!?! NÄÄÄÄE!!! :P

Anna Mustonen sa...

Heheh, det låter najs med minisemester barnfritt, men nu är det till å slita ihop pengar till mjölk och bröd till å börja med. *låter ynklig och påminner lite om mormor faktiskt* Hahaha!

Englainnan sa...

Strunt i dom anonyma. Jag gillar din blogg och tycker den är både intressant och jättefin. :)