måndag 16 mars 2009

Plugg, plugg

Ja då hade man börjat pluggandet på allvar då. Har suttit större delen av kvällen med näsan i boken och försökt få in nått i huvudet...men nu får det vara bra för i kväll tycker jag.

I dag har vi haft en väldigt rolig dag på skolan, vi har haft HLR. Känns bra att man fått lära sig det nu. Det är nått som alla människor egentligen skulle ha fått lära sig, för man vet aldrig när man kommer i en situation som man kan måsta använda sig av de kunskaperna.

I morgon har vi seminarium och ska ha vårt rollspel...lite pirrigt känns det då jag egentligen inte gillar att "spela teater", men det kommer nog att gå bra ändå. Vi är en väldigt bra grupp så jag känner mig rätt trygg ändå.

Trött, trött, trött...så snart blir det sängen för mig.

2 kommentarer:

Anna Mustonen sa...

Jag saknar skolan lite ju. Men ändå inte avis på allt plugg såklart. Lycka till tjejjen!

Anonym sa...

Hoppas ditt rollspel gick bra. Alltid lite nervöst att göra ett sådant...
Äntligen har Clara nu fått leka med Wilma... Hon pratar mkt om henne =)