måndag 23 mars 2009

Måste ju visa

Köpte ett par så coola byxor till Wilma av Anna (Fru Ylvas syhörna här till vänster). Hon har sytt de själv och de är bara såååå fina. Sen hittade jag den söta bodyn på Coop som jag inte kunde motstå. Wilma har typ inga kläder i svart så den var bara ett måste!

Visst är hon tuff min lilla donna?


På rumpan på byxorna är det en läcker döskalle ;) De är bara sååå fina! Wilma älskar de och är sååå stolt över de ;)

Tar just nu en paus i pluggandet. Är så fruktansvärt godissugen att jag funderar på att fara ner till ica och inhandla lite "energi". Fast egentligen så borde jag inte det...men det kanske går lättare att plugga om man har nått gott att tugga på ;) Eller vad tror ni?

Längtar till onsdag eftermiddag då tentan är gjord och jag kan börja koncentrera mig på annat. Börjar känna mig som nån typ av zombie eller nått... Jaja...SNART är vi där ;)

1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Åh vad bra det blev! Med tröjan och allt! Superballt! *nöjdig*