onsdag 18 mars 2009

Blääää

Trött som stryk är jag...och fruktansvärd huvudvärk :S Det har ju varit bra nu i ett par veckor, så typiskt att det ska komma tillbaka nu...nu när jag måste plugga. Tog mig i allafall i väg på en promenad efter middagen och det var riktigt skönt måste jag säga. Måste försöka göra det till en vara igen...snart är ju sommaren här ;)

Åkte ju till biblioteket för att se om det fanns någon bok som kunde hjälpa mig att lösa min uppgift. Men det gick inte alls det...hittade ingen bra bok alls. Men nu i kväll fick jag tips om en bok som jag ska kolla om de har i morgon. Uppgiften ska ju vara inne på fredag, så jag har inte så mycket tid kvar.

Kan fortfarande inte sluta tänka på telefonen som jag vill ha :p Men samtidigt blir jag för snål...vill inte ta från mina sparade pengar och denna månad hade vi såååå mycket räkningar att det finns inte ens ett litet utrymme :( Jaja...vi får se hur det blir med den saken...

Nu ska jag nog ta och gå och lägga mig...först värma min vetevärme kudde och sen lägga mig på den och hoppas att det onda gör över i raketfart.

Natti!

1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Morrn tjejjen! Hoppas du har mindre huvudvärk idag! KRAM!