onsdag 18 mars 2009

Utmanad!

Evelina har utmanat mig att svara på dessa frågor, så jag gör väl det då ;)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
sid 18 i min närmaste bok är en blank sida :p Så jag bläddrar fram 18 sidor i stället och på rd 4 står det:
"På svenska har detta uttryck översatts till "göra kön". "(åter)skapa kön", "könsgörande" men ofta används det engelska uttrycket." (Kropp och genus i medicinen)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Inget

3. Vad såg du senast på TV?
Boliboompa, vad annars med 3 barn i huset.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
12,16.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Kylskåpet som "brummar"

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Lämnade barnen på dagis.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Kollade i Evelinas blogg

8. Vad har du på dig?
Vit top, grå cardigan och jeans.

9. Drömde du något inatt?
Inte vad jag kan minnas

10. När skrattade du senast?
I går då familjen Nordlöf var här ;)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En klocka, almanacka, anslagstavla...och säkert en massa mer

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Varje dag ;)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite småkul

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Minns inte

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Betala av lånet på huset, bilen och sen skulle jag tokrenovera huset, shoppa massor och kanske spara lite.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag kan var ELAK...

17. George Bush?
Idiot

Nån fråga 18 verkar inte finnas, mycket konstigt.

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Har redan alla barn jag ska ha, och de heter Jesper, Maja och Wilma

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Bo...nä absolut inte!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ingen aning...

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
De som känner att de vill svara...har ju ingen aning om vilka som läser min blogg så...



Nä nu ska jag dra till biblioteket och se om jag hittar någon bok som kan hjälpa mig att lösa frånvarouppgiften jag fick förra veckan... Jag ska då fan aldrig mer vara sjuk. De andra fick en "hälsoundersökning" och jag ska måste leta reda på nån jävla livsåskådnings hälsosyn och reflektera över hur den stämmer in på min hälsosyn :S

Inga kommentarer: