lördag 21 mars 2009

Tycka synd om...

Ja det är det jag vill att alla ska göra om mig just nu :p Kan inte ens gäspa utan att det tar ont i min hals :S Att svälja går väl någorlunda, men det känns... Blir det inte bättre så måste jag ringa vc på måndagmorgon och be att få komma.

I dag har det inte blivit så mycket pluggande, men vad tusan det är lördag...då ska man roa sig med annat ;) Det är just vad vi har gjort också. Började dagen med en tur på stan och sen var vi på Maxi och storhandlade. Till middag fick vi besök, vi bjöd in Magnus mamma och pappa. Åt en god middag så sen tårta för att fira Wilma lite till då ;) Nu har alla som ska firat henne fått go fika här...så nu är det skärpning på den fronten... :p

Fast det där med fika är inte lätt att undvika vill jag lova...speciellt då man är på skolan. Det hör som till att fika lite och surra ;) Men oj så roligt vi har det...haha Har verkligen funnit många nya vänner där...

Nä...undra om det är nått spännande på tv eller om man skulle ha stoppat näsan i böckerna en stund innan sängen...

Ha det gott alla vänner och ovänner där ute!

1 kommentar:

Pernilla sa...

jag tycker lite synd om dej! Pluggar också nu, men bara 50% och det räcker gott och väl.
Lycka till på tentan!