tisdag 31 mars 2009

Min räknare

Det är en bra sak den där räknaren jag har... En riktig liten skvallerbytta är vad den är också. Man får veta massor av den måste jag säga :p

Lätt att kolla varifrån den anonyma skrev...på ett sätt i allafall. Såg att det var från världens ände... Så nu förstår jag fegheten av den anonyme. Men tydligen kan h*n heller inte hålla sig borta härifrån för det är besökt från samma ip-adress 2 ggr till under dagen. Hur h*n hittat hit vet jag också...bara en litet klick från en annan persons blogg...

Hoppas ni har det trevligt då ni läser min blogg!

Nu ska här snart nattas lite barn och sen blir det promenad med Evelina och ljugas och skvallras till tusen...haha

1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Hehehe, finns många knäpphuvven därute som bara lever för att spionera och skvallra. Leave it! :)