tisdag 3 mars 2009

Tröttare än tröttast

De här senaste veckorna har verkligen sugit musten ur mig totalt!!! Jag har nog aldrig varit då trött som jag är nu. Kan inte minnas att jag nånsin suttit mitt på dagen och känt hur ögonen faller igen, precis så där som de kan göra då man ligger i soffan och kollar på film typ... Men de senaste dagarna har det hänt några gånger per dag. Spelar ingen roll att jag sovit bra på natten...

Inte finns det tid heller att få sig och motionera :S Önskar att dygnet hade lite fler timmar, eller att jag hade lite mindre måsten... Var ska detta sluta? Hoppas att jag får sova i helgen, att barnen fattar vad sovmorgon är för nått...

Nu blir det snart sängen för min del, ska ju tillbaks igen om bara några futtiga timmar :S Tur att det bara är 2 dagar kvar nu!!!

Go natt alla som läser...

Inga kommentarer: