fredag 20 mars 2009

Tappat den

Motivationen alltså :p

Sitter här och har just ätit lite lunch. Mumsigt med spagetti och köttfärssås... Vet inte hur jag ska orka fortsätta med pluggandet, men vet att jag MÅSTE! Ute skiner solen och det är nästan 8 plusgrader. Vem vill sitta här inne då?

Alltså köksbordet är fullt med böcker, papper, pennor, block och min dator... Fattar inte hur jag ska få nån ordning i mitt huvud...det är sååå mycket jag ska lära mig. Ryms allt, eller hur fan ska det gå?

Ja det återstår att se. Nu ska jag i allafall försöka mig på att skriva ner en matlista och sen en handlingslista till den...lite pausande i pluggeriet ;)

1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Ååååh! Gott, gott, gott! Jag e huuungriiiig! Måste styra ihop lite krubb åxå. Vi städar vi så... får bli paus i det då. KRAM!