onsdag 25 mars 2009

Inget är som väntans tider

Ja då var det bara att vänta då! Vet att om senast 3 veckor har jag fått veta hur det gick på tentan. Men jag hoppas att de är snabbare på att rätta de så man slipper väntas och våndas så himla länge. Har i allafall skrivit in i almanackan att lördag 16/5 mellan kl 9-14 är det omtenta... Lika bra att planera in det nu på en gång så man slipper bli besviken då.

Är så glad att det äntligen är över, så att man kan få tänka på nått annat ett tag. Börjar en ny kurs i morgon och det ska bli spännande att se vad det är för nått då...

I dag kommer min nya telefon!!! Efter kl. 16 får jag hämta ut paketet ;) Så då vet ni vad jag kommer att göra...haha Sen så borde jag städa lite, men hur kul är det då? En promenad med Evelina hoppas jag på att det blir i kväll också...Eller?

Alltså shit så himla trött man blir efter nått sånt här. Först har man tryckt in en massa info i hjärnan och sen har man måstat leta och sortera där inne när man skulle ha ut det och ner på papper :p Tur man inte gör detta varje vecka, då skulle man vara totalt slut konstant :p

Så härligt med solen som skiner ute. Då inser man att snart...ja snart är det faktiskt sommar igen! Underbart!!!

Inga kommentarer: