fredag 20 mars 2009

Det var den dagen det

Snart blir sängen för fru Carlsson, känner att jag är i stort behov av att sova...

Kanske inte så konstigt att man är trött då man suttit och läst typ hela dagen. Kände mig inte så peppad att sätta mig och läsa nu i kväll, och det är kanske lika bra det... Onödigt att "slita ut sig" :p Det kommer ju några dagar till innan tentan så jag ska nog hinna lära mig mer...

Vet inte om jag ens borde skriva det, men jag har fått ont i halsen igen :S Hoppas att det inte är som förra gången...halsfluss. Men det skulle inte förvåna mig, för symtomen är de samma som då :p och de blir mindre då jag tagit ipren... Jaja, bara att vänta och se hur detta går. Blir väl en pencilinkur igen. Hade hoppats att det skulle vara slut på alla sjukdomar nu, men tydligen inte.

I morgon blir det storhandling och eventuellt en sväng på stan med hela familjen :p Visst låter det lockande att gå på stan med 3 vilda ungar? Eller så inte... Jaja, det går då man är 2 vuxna ;)

Nu ska jag göra nått åt min kurrande mage och sen hoppar jag i säng tror jag.

Inga kommentarer: