söndag 8 mars 2009

Men helvete också

I torsdags så fick farmor och farfar åka och hämta Jesper tidigare från dagis för att han hade varit lös i magen. Han har varit det vid 2 tillfället fredag och lördag, båda gångerna efter att ha ätit mjölkprodukter så i går kväll så sa vi att det kanske är så att han är överkänslig mot mjölk eftersom ingen annan blivit dålig...

Gissa vem som går omkring och mår råtta i dag? Jo jag... Har haft ont i magen och mått illa hela dagen, men det är allt... Känner mig typ bakis eller nått.
Vid middagen så säger Wilma plötsligt att hon har ont i magen och sen kräks hon :S Jippe!!! NOT!

Bara att inse att vi har magsjuka i huset!

Så det blir väl för mig att vara hemma i allafall i morgon och tisdag om jag inte börjar må sämre... Skit kul att missa en massa på skolan :( Jaja...får väl försöka se till att få lite pluggat då jag ändå är hemma... Hur nu det ska gå med alla 3 vildarna hemma :S

Nä, nu ska jag fortsätta och renskriv mina anteckningar från vfu:n i fall att jag måste skicka de till min lärare. Sen blir det sängen för mig!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Är dina bullar godare än din mammas så är det bara att du mejlar en påse till mig!!! ;))
Och vad kul att kläderna passade. Urvalet är ju inte det största här i Arvidsjaur och som sagt är det grymt svårt för mig att veta storlekar. (Fick fråga i kassan)*S*

Hoppas nu att magsjukan går tillbaka snabbt, tycker verkligen synd om er! Krya på er allihopa och så hälsar du så mycket från mig! (Pussar till barnen!)

Kryapådigkramar i massor

Anonym sa...

God Morgon!
Inte skoj med magsjuka. Hoppas den går snabbt över!
Krya på er!