söndag 29 mars 2009

En sån där grå och tråkig söndag

Då var denna söndag snart slut då. Snacka deprimerande då man klev upp i morse och såg hur förbannat mycket snö det hade kommit, och inte blev det bättre då det fortsatt snöat HELA dagen :S Det har säkert kommit 15 cm snart... Inte fan ska det snöa så här mycket i slutet av mars! Det ska ju töa nu och bli SOMMAR!!! *suck*

Vi har i allafall fördrivit tiden i dag och hunnit med en del saker. Vi åkte till folkparken och kollade loppisen där, men jag säger då det...inte ska man fara dit och ha en barnvagn! Trångt som satan var det... :p Här hemma har vi hunnit städa (till dammsugaren gick sönder :S), renbäddat alla sängarna, duschat barnen och klippt Jesper. Sen har jag även hunnit märka massor till klädbytardagen. Så nu är jag snart klar...bara lite grann kvar.

I går kväll var jag helt slut och hade ont i hela kroppen. Somnade på soffan flera gånger innan jag väl tog mig till sängen nån gång före tio. Även i dag har jag inte kännt mig helt 100, men det är inte som i går i allafall. Hoppas det inte blir långvarit denna gång...det orkar jag inte.

Resten av kvällen kommer att spenderas i soffan och kolla på tv. Hoppas att ni andra har haft en bättre helg än jag haft...

1 kommentar:

Anna Mustonen sa...

Hehe, det DU behöver är en Mei Tai att bära Lillan i vid sådana tillfällen. Jag ska sy mig en ny snart, den första börjar vara förliten.