fredag 6 mars 2009

Det luktar gott

Det luktar gott i vårt hus nu ;) Jag har nämligen gjort nått som det är evigheter sedan jag gjorde sist.... Jag har nämligen bakat bullar!!! Goda blev de också vill jag lova ;) och stora :P



Visst ser de smarriga ut? Tänkte att jag måste ju ha nått att bjuda på mer än tårta då Wilma fyller år på torsdag. Gjorde även lite chokladbollar, men insåg att jag måste göra fler för de där räcker inte långt... :p

I övrigt har det inte hänt så mycket idag...har storhandlat så nu slipper vi göra det i morgon som det egentligen var tänkt. Kanske jag i stället bakar en sats till med bullar ;) Följde Evelina en sväng till Solbacken här i kväll också...mest bara för att hålla henne sällskap. Skönt i allafall att få fara i väg en sväng utan barnen...

På måndag är det dax för skolan igen...och jag längtar...ska bli skojigt!

Nä nu ska jag fortsätta att vara duktig och gå och renbädda vår säng, och kanskt t o m snöra in det i tvättmaskinen ;) Har vi hamnat i nått duktighets il eller nått...haha De kommer sällan så det är säkrast att ta vara på de när de väl kommer ;)

2 kommentarer:

Myzan sa...

Men kasta hit en bullpåse!!!!

Anonym sa...

De ser riktigt goda ut dina bullar =)
Måste också ta och baka något innan Clara fyller år. Får se när man hinner....
Hoppas ni har det bra!