lördag 11 april 2009

4 timmar på akuten

Då hade man just kommit hem efter 4 timmar på akuten med Maja... Hennes hosta har varit jobbig och hon har haft tungt och andas i dag, så efter middagen for jag i väg med henne. Lång väntan blev det, men till slut så fick hon inhalera atrovent och ventoline. Som vanligt så blev det bättre för henne och vi kunde åka hem.
Tur att hon har en tid inbokad till barn mottagningen nu i slutet av april. Känner att det går inte ha det så här varje gång hon blir förkyld...

Jag är jätte trött och håller på att somna där jag sitter i soffan. Ska bara se till stoppa nått i min kurrande mage och sen blir det nog sängen för mig...

Hoppas ni andra har haft en trevlig påskafton ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då, lilla Maja!! :(
Hoppas att det ordnar sig när ni varit på barnmottagningen. Inte kul alls att ha svårt att andas!

Här har vi varit ute mest hela dagen i solen men eftersom jag är "solallergiker" håller jag mig helst i skuggan eller med ryggen vänd mot solen. ;)

Hoppas att lillgumman blir bättre snart och så önskar vi er alla en fortsatt bra påsk!

Många kramar från "Björkis"

Myzan sa...

Men huvva...
Hoppas Maja är piggare nu.
Såg sent i kväll att du hade messat, fullt upp här med projektet, men snart så ;)

Kram på dig.