måndag 6 april 2009

Ännu en dag till ända

Då var även denna dagen slut då.

Jag har suttit på skolan och pluggat och varit duktig. Magnus har varit hemma med Maja som har feber och ont i halsen. De har varit på vc, men det var då inget enligt de. Så det är väl bara att vänta och se om det ger sig snart. Hon hade ju sett fram emot att fara och sova en natt hos mormor och morfar, men nu blir det nog inte av då hon är sjuk... Så typiskt!

Jag har varit och klippt mig och gjort nya slingor, så nu ser man vettig ut igen ;) Om jag nu nånsin gör det då... :p I vilket fall som helst så var det skönt att bli av med lite hår ;)

I morgon har vi redovisning av artikelgranskningen. Hoppas att det går bra...det har inte varit lätt vill jag lova.

Var tvungen att lämna in min nätadapter till datorn idag. Det verkar som om den har sagt upp sig, den ville då minsann inte ladda i går. Som tur är så ingår det i apple care så det ser ut som om det blir billigt och bra ;) Måste säga att de är väldigt bra att ha och göra med på Grafit i stan. Så funderar du på nått med ett fint äpple på så är det där du ska handla ;)

Nä, försöka läsa lite till innan det blir gonatt!

Inga kommentarer: