fredag 3 april 2009

Ja...de kom idag!

Bara Wilma vaknar så ska vi åka och hämta böckerna på biblioteket som äntligen hade kommit in. Blir alldeles perfekt, lånetiden är 2 veckor och det blir precis på dagen då tentan är som jag lämnar tillbaka de. Där sparade jag in några hundralappar på att låna de i stället för att köpa... SKÖNT!

Har försökt läsa artiklarna, men det gick inte så bra då Wilma var vaken och nu när hon sover finns ingen motivation...är alldeles för trött och sitter och stör mig på den jävla snön som vräker ner där ute... Var tog våren vägen? I går var det ju för tusan 6 grader varmt och det tinade för fullt, och idag snöar det igen...*suck*

Undra hur slut jag kommer att vara ikväll då jag kommer hem? Redan nu är jag trött och har ont i rygg och huvud :s Men det är väl bara att bita ihop och se glad ut... Inte ska väl jag klaga inte...

Nä...vila några minuter på soffan innan hon vaknar... Sen hinner jag då inte, för de stora ska ju hem snart också...

På återskrivande ;)

Inga kommentarer: