söndag 5 april 2009

Sjuka barn igen

Då var det dax för sjuka barn igen då. Wilma började med att vara hes här tidigare i veckan och fick vara hemma med mig i fredags, sen har Maja blivit hes och klagar på ont i både hals och öron...och dessutom har hon feber. Så det blir visst vab dagar för Magnus även denna månad...*suck* Men vad göra? Jag känner att jag kan inte offra mina självstudiedagar, då kommer jag med alla säkerhet att kugga på nästa tenta också...

I dag har jag varit duktig och tvättat en tok överfull tvättkorg. Den fylldes ju på ganska snabbt med de ny inköpta kläderna i går. Men nu är det gjort i allafall. Har även varit i väg och storhandlat, så nu finns mat i huset för 2 veckor ;) Känner mig sååå duktig. En promenad har jag hunnit med, men tyvärr utan Evelina som inte kände sig i form... Skickar över en kram till henne och hoppas att det snart är bättre.

I morgon pyser jag i väg till biblioteket för att läsa, läsa, läsa... Har 2 böcker som jag i princip måste läsa igenom hela för att fatta den här kursen :p

Orkar inte ta upp nått mer om dagen då jag tyvärr haft en dålig dag trots allt jag hunnit med...om man nu fick ha det...

Tv-tittande och sen sängen är vad som är kvar på schemat för söndagen!

Inga kommentarer: