lördag 4 april 2009

En trevlig kväll

med trevliga vänner... Det är vad vi har haft i kväll!

Efter allt slit med klädbytardagen så åkte hela familjen till familjen Nordlöf för att grilla och ha trevligt. David kom också dit och åt med oss. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Vi har surrat och skrattat så jag har då rent ont i magen... Säger bara batteri... Vad säger du då Evelina? I hela? haha

Jag och Evelina drog iväg och hämtade upp resterna från klädbytardagen och så pengarna som man tjänat in. Kan säga att jag gick +. Tjänade dubbelt så mycket som jag handlat för och 100:- extra ;) Så det blev ett tillskott i kassan. Frågan är nu bara hur man ska spendera de pengarna :p

Slänger in lite bilder från kvällen...


Barnen sitter och smaskar glass, och mammorna tar kort ;)


Grabbarna sitter och "ljuger" och tittar på tv...

I morgon blir att tvätta kläder... Förstår inte hur tvättkorgen kunde bli SÅ full på en gång :p Kanske beror det på tillskottet av kläder till barnen ;) Sen så måste jag i väg och storhandla också och sen läsa, läsa, läsa... Men innan dagen är slut ska det ha hunnits med en promenad också. Varför har dygnet inte fler timmar än 24?

Än en gång...tack för i kväll! Det där gör vi om snart va?

3 kommentarer:

Anna Mustonen sa...

Åh men! Jag missade klädbytardagen ju!

Myzan sa...

GIVET att vi gör om det snart, väldigt snart.
*kram*
Jag hade sjukt roligt.

Anonym sa...

Hej! Vad mysigt barnen verkar ha det runt fikabordet! :))
Och ja, jag hade väl aldrig kunnat drömma om att det blev sååå tokigt med översättaren i min blogg. :p
Inte konstigt att hon ingenting begriper!
Hoppas att helgen varit bra och att ni slipper mer snö. Här snöar det för fullt nu igen. :(

Ha det gott och ta hand om er.

Kramar