fredag 24 april 2009

Å hej och hå...

Tok en tur med cykeln efter middagen...och det känns :p Att de där musklerna fanns visste jag ju efter allt läsande, men att de kunde göra så ont hade jag glömt bort...haha Fortsätter jag vara så duktig så kommer jag att vara vältränad innan sommaren är över...eller nått :P ;)

I morse var jag i väg på ett möte, och det känns som om det gick riktigt bra. Tyvärr så måste jag fortsätta vänta innan jag får veta nått, men det ska jag klara. Har ju ändå fullt upp med allt pluggande. Från jag kom hem vid halv elva till barnen hämtades så har jag suttit med näsan i boken...och det är så jag lär fortsätta på alla självstudiedagar.

Tröttheten börjar komma krypande känner jag. Kanske borde jag göra en tidig kväll. I morgon ska vi i väg och "jaga" överdragsbyxor till Maja. Så det blir nån sväng in till stan och så upp på Solbacken. Såg i Norran nån dag här i veckan att de skulle ha ponnyridning vid Arken Zoo, så dit måste vi så barnen får träffa SambaLiten och Brage från 4H-gården ;)

Jo föresten, så tänkte jag på en sak då jag var ute och cyklade... Det hördes att det är vår. Fåglarna kvittrade i bakgrunden och det var sååå mysigt, och på vissa ställen kändes stanken av vår :p Den där man helst vill slippa...

Hoppas ni andra också har haft en bra dag!

Inga kommentarer: