torsdag 16 april 2009

Om 12 timmar

Då sitter jag och skriver tenta så pennan glöder ;) Sitter jag och pluggar nu i kväll då? Nä! Jag tycker att jag är klar med det... Det jag inte lärt mig än orkar jag inte lära mig heller.

Efter vaccinationen så var jag förbi skolan och hämtade ut tentan. Kändes skönt att se att det inte hängde på 1 poäng eller så om jag skulle godkänd eller underkänd. Sen for jag en sväng in till stan för att låna hem glasögonbågar till Maja och höra om priser... Det var mindre kul det :p Hennes glasögon kommer att gå på närmare 2000:- :s

Så när jag hämtat barnen från dagis i morrn ska jag dra med de in till stan för att gå till optikern och fixa det som ska fixas så hon får sina glasögon någon gång. Tur det finns parkeringar nära så jag slipper gå så långt med de där alldeles själv...

Hjälp så trött jag blev...gissar att det är promenaden som gör det ;) Men jag kommer att sova gott då jag lägger huvudet på kudden.

Tänk på mig i morrn och håll en tumme eller två ;)

KRAM!

3 kommentarer:

Myzan sa...

Jag håller mina tummar för dig.
Lycka till!!!

*kram*

Johanna sa...

Lycka Till imorgon!!!

Englainnan sa...

Hur gammal är dottern som ska få glasögon?
Min dotter blir 5 i juli och ska ev åxå få glasögon, jag bävar för de..hua