fredag 10 april 2009

Sovmorgon...

Ja vad är det? Oj vad jag önskar att mina barn kunde ta sovmorgon i allafall en gång i veckan. Hade inte varit helt fel att få sova lite längre än 6,30 åtminstone 1 gång i veckan. Spelar ingen roll att Magnus är snäll och kliver upp, har jag väl vaknat på morgonen så kan jag inte somna om...

Nä jag ska inte klaga...det finns alltid nån annan som har det värre. För jag får minsann inte ha nått att klaga på...

Ute faller snön så mysigt...eller? Jaja, nångång så blir det nog sommar ändå för vi hoppas.

Hur dagen ska spenderas är ännu inte bestämt. Men jag vet att jag kommer att försöka plugga lite så jag slipper känna paniken nästa vecka.
Kanske skulle jag ha gått igenom kläderna som blev kvar efter klädbytardagen och sortera upp de i storlekarna. Ja vi får se...

Nu blir det i allafall frukost. Magen skriker efter en havregrynsgröt och en kopp te ;)

Inga kommentarer: