lördag 18 april 2009

Lördag

Då börjar lördagen att lida mot sitt slut då. Tycker att dagen har varit lång...nästan för lång :p Men jag har i allafall hunnit med lite grann. Sorterade upp kläderna som blev kvar från klädbytardagen i storleksordning och sen gjorde jag en snabb röjning i "lillförrådet" där jag har en massa lådor med kläder och sånt. Så nu ryms alla kartonger med kläder där inne och behöver inte stå inne i gillestugen och "skräpa".

Fattar inte att man kan samla på sig så mycket saker och framförallt kläder...barnkläder. Egentligen borde jag sätta ut på typ Blocket, men just nu orkar jag inte engagera mig. Får ta de där lådorna och fara på loppis i Folkparken då de börjar att ha ute där. Lite kanske förvinner då ;) Det finns massor i strl 62/68, 74/80 och en del i 86, men även lite i några andra storlekar också...och mest tjejkläder :p

Sen har vi haft en riktig nostalgitripp i källaren...vi har suttit och spelat nintendo 8-bit :D Jesper tycker det är skitskoj att spela och är super impad av mamma som är såååå himla bra. Inte ofta man får så mycket beröm av barnen som jag fått i dag ;)

Söndag i morrn och inga planer än så länge. Vi får se om vi hittar på nått extra skoj eller om vi bara tar dagen som den kommer...

Nu ska jag kika på tv... Ha det bra!

Inga kommentarer: