måndag 27 april 2009

Ny vecka

Då hade vi påbörjat en ny vecka då, och nu är måndagen snart över. Dagen började lite kaosartat...som vanligt då med 3 barn som inte har lust att klä på sig för att åka till dagis. Väl ute i bilen så när jag skulle stänga bakluckan så gick inte det...den ville liksom inte låsa fast eller vad man ska säga. Ringde Magnus och rådfrågade, så efter barnen var lämnade på dagis åkte jag raka vägen till hans jobb och fick det fixat. Tur man är gift med en bilmekaniker ;) haha

Halvstressig eftermiddag. Drog tidigare från skolan för att hämta upp Maja och sen tillbaka till stan för ett läkarbesök på barnmottagningen. Det var ett intressant besök vill jag lova... :p En mycket duktig, relativt ny (gissar jag) läkare som dessutom hade utseendet till sin fördel ;) Han berättade väldigt mycket vettiga och nyttiga saker att veta. Maja blev som vanligt tokblyg och gömde sig i mammas famn...tillslut somnade hon... Lillskruttan var ju jätte trött efter en dag på dagis :p ;) Sen när vi går ut säger hon att blev så där blyg för att han var ju såååå söt...hihi

Sen hämta upp restan av barnaskaran och hem för att fixa middag... Har suttit en stund i kväll med näsan i boken och nu är jag super trött. Blir snart sängen för mig.

Det där var min dag...i korta drag. I morgon är det fortsättning på föreläsningen om nervsystemet och sen självstudier på eftermiddagen. Sen ser jag fram emot en promenad i morgon kväll med Evelina. Hoppas bara att det inte regnar som det gör i dag...

Inga kommentarer: