torsdag 30 april 2009

Från 0 till 2

Från att inte ha nått sommarjobb så har jag nu 2 erbjudanden att välja på... Vi får se vilket av de det blir. Antingen som personlig assistent eller på ett korttidsboende. Båda känns lockande måste jag säga...

I eftermiddag blir att gå över till familjen Nordlöf för att grilla och ha trevligt ;) Ska bli super skojigt. Har inhandlat några cider också :p så kvällen kan sluta hur som helst...haha

Maja har redan lyckas riva sönder sina glasögon :S Det är skalmen på ena sidan som gått av. Men den har redan sen vi hämtade de varit lite "glapp" på den sidan för hon som justerade de på Maja bröt de lite där så jag tror det har med det att göra. De har liksom "hoppat ur led" där några gånger. Så det är en hiskelig tur att vi har ett extra par.

Hade tänkt skynda mig in till stan nu för att lämna in de, så jag ringde och hörde när de stänger i dag...jo kl 14,00. Typiskt!!! Jaja...det får vänta till måndag då...

Nä, fortsätta läsa lite innan det är dax att göra sig klar och gå till Nordlöfs ;)

Inga kommentarer: