tisdag 21 april 2009

Tänka sig...

att man blir så otroligt trött efter promenaden... Sitter här i soffan och håller på att somna. Men det var riktigt skönt med promenad...i dag tog vi den direkt efter middagen för att vädret var så härligt.

Var in en sväng på stan i dag, är så sugen att shoppa men hittade inget som jag föll för...eller det var väl inte riktigt hela sanningen. Hittade en sak jag ville köpa men tyvärr inte i min storlek... Skulle bra gärna vilja fara till typ Luleå och shoppa...men ekonomin tillåter inte riktigt det. Om jag får ett positivt besked angående sommarjobb ja då kan jag det...men inte annars. På tal om det så kanske jag skulle ringt och kollat i morrn hur det ser ut...

Självstudier i morrn...hade tänkt sitta här hemma och läsa så Magnus får ta mondeon på jobbet. Har en glad överraskning till barnen då vi ska till dagis, Jesper och Maja ska få cykla ;) Så de kommer att bli överlyckliga :D

Nä...nu ska jag kika på tv en stund och sen gå och lägga mig. Ha det bra!

Inga kommentarer: