fredag 17 april 2009

Färdig

Då hade man skrivit den andra tentan då... Hur det gick säger jag varken bu eller bä om. Men jag känner i alla fall inte samma panik som förra gången. Hoppas de är snabba med rättningen den här gången så vi slipper vänta 3 veckor igen.

Min "belöning" för att detta är över blev en korsordstidning. Jag har inte haft tid att lösa korsord sen jag började skolan typ...men nu ska jag göra det hela helgen :D

Ska snart åka och hämta barnen på dagis och dra upp till stan och fixa glasögon till Maja. Hoppas de är på bra humör så det går lätt att gå med de... Får väl annars muta de med tuggummi så de är snälla ;)

Återkommer säkert i kväll!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att vi gjort vår andra tenta! Nu önskar jag Dig en härligt, avkopplande helg med de dina!
Ses på måndag!
Kram FjällMia