söndag 19 april 2009

Äventyr!!!

I dag har familjen Carlsson varit på äventyr ;)

Kände i morse att nä jag vill inte bara sitta hemma en dag till. Insåg då jag bytte blöja på Wilma att snart är tvättlapparna slut, och vart köper man sånna bäst om inte på DollarStore... Kort sagt, jag föreslog för min äkta make att jag var sugen att göra och han var inte sen på att haka på min idé.

Så in med ungarna i bilen och mot Piteå ;) Strosade på DollarStore ett tag, men tyvärr så hade de inte tvättlappar hemma denna gången. Men en del andra saker blev det i allafall :p Sen åt vi lunch på Frasses och barnen lekte en stund och var på gott humör.

Till både Jesper och pappans glädje så såg de tåg och fick vara glada för det :p ;) Mina älskade killar som spårat ur ;) hihi Maja var dock liiite sur för att hon inte få se hästar...

Efter middagen blev det en promenad med Evelina i blåsten. Trodde stundvis att jag skulle blåsa bort, men det är tur att man har lite tygd så man står kvar på backen ;)

En mycket trevlig söndag blev detta! Jag är nöjd med dagen jag... Nu blir det att slöa framför tv:n och njuta av en god kopp te bara sonen är i säng.

Ha det bra alla där ute! I morgon är det en ny vecka, men ny tag som ska tas ;)

Inga kommentarer: