onsdag 29 april 2009

Så där ja...

Då hade man varit på stan då. Så trevligt så, och inte alls då där tokmycket folk var det. Köpte den tunika som jag spanat in på Gina Tricot några gånger...det blev en svart. Hittade en topp på Vero Moda på rea som jag köpte, och så en BH på Cubus... Köpte en där före nyår och bara älskar den :p ;) Hittade även en jeanskjol som jag gillade, men blev för snål :p Men kanske jag far och köper den en annan dag...sen har vi ju skorna på Din Sko som jag vill ha... Hm...man vet aldrig.

I morgon är det Valborg. Kvällen kommer att spenderas hemma hos familjen Nordlöf så det kommer att bli trevligt...som vanligt ;) På morgonen i morron har jag 2 möten som jag ska på. Spännande, spännande! Hoppas det går som jag vill...
Hoppas bara att inte barnen är sjuka...då vet jag inte vad jag gör. För mötena MÅSTE jag på...

Här kommer en bild med Maja och hennes nya glasögon. Hon är så stolt lillgumman min!



Visst är de söta mina småtjejer...med likadana tröjor och allt ;) Buset lyser i ögonen på Wilma som vanligt...haha

Ha det bra allihop...nu blir det sängen för fru Carlsson!

1 kommentar:

Myzan sa...

Du, vi köpte "bara" 2 plagg likadant, varav ett var en annan färg bara. Våran smak är ju lovely ;):P