onsdag 22 april 2009

Hur ska man lära sig allt...

Sitter och läser i Anatomi och fysiologi boken och undrar hur sjutton ska jag kunna lära mig allt som jag ska kunna här? *skakar på skallen* Finns det ens plats för mer kunskap där inne? Känns som om det är proppfullt där inne nu efter allt man pluggat...

Jaja...det får gå ändå. Känns bra att ha en dugga på första delen, då har man chansen att "göra bort" det då och sen kan koncentrera sig på andra delen sen. Mina planer är i allafall att kämpa som en tok och få ett bra resultat på duggan så det resultatet kan användas till slutresultatet sen.

Hoppas de snart rättat tentan från i fredags. Skulle bra gärna vilja veta hur det gick...och lägga det också bakom mig :p

Solen skiner ute i dag och det verkar ska bli en toppendag. Måste se till att hitta ett par tunnare överdragsbyxor till Maja nu när värmen börjar komma. Gissar att det blir väldigt varmt med täckbyxorna...särskilt då de leker och busar då de är ute.

De var föresten jätte glada att de fick cykla till dagis i dag, men vingligt gick det :p Men vad annat kan man vänta sig...det är ju länge sen de cyklade nu. Blev lite irriterad då vi kom till dagis och en av "ungarna" skrattar och "retar" Maja för att hon har stödhjul och sen för att hennes hjäm är rosa med prinsessor på... GRRR...kände rent hur jag hettade till, och såg på Maja att hon blev ledsen. Säger bara "Egna barn och andras UNGAR"...

Nä åter ner med näsan i boken så det blir nått gjort i dag.

På återskrivande ;)

1 kommentar:

Englainnan sa...

Hej!

Jadu visst kan man bli irriterad på andra barn särskilt som för er...retas och skratta.

Känner igen känslan..kokar på man håller på att explodera.