söndag 26 april 2009

Trött

Ja...då var helgen över och det är åter till allvaret i morgon. Föreläsning om nervsystemet hela måndag, halva tisdag och halva onsdag. Ännu mer korvstoppning gissar jag :p Det är ju hur mycket som helst på väldigt kort tid som man ska lära sig. HUR? Det är en bra fråga...

Längtar till onsdagkväll då det blir stan ;) Hoppas att jag hittar nått och att jag inte blir för snål :p

Sen är ju detta en kortare vecka än vanligt och en längre helg nästa helg ;) Valborg och 1:a maj. Undra vad vi ska hitta på då? Hoppas att vädret kommer vara lika trevligt som det varit i helgen. Då kanske vi kan få fram utemöblerna...så jag kan sitta ute och plugga :D ;)

Nä, hjälp så trött jag är... Som det känns just nu så kommer det bli en TIDIG kväll... Orkar knappt hålla ögonen öppna :p

1 kommentar:

Myzan sa...

Vad ni ska ni göra på Valborgs är ju redan GIVET!!!!!

*kram*