måndag 13 april 2009

Tror våren har kommit

Idag har det verkligen varit toppenväder...solen har skinit och det har varit riktigt varmt ute ;) Satt ute på altanen ett tag i dag och pluggade och det var såååå skönt.

Har idag gjort nått som jag inte gjort sen Jesper var bebis, jag har varit och solat solarium. Bestämde mig att nu får det vara nog med denna vinterblekhet, ser ju ut som ett spöke :p Så jag ska försöka få mig i väg i allafall 1 gång/vecka. Det var riktigt skönt måste jag säga. Tror jag ska passa på att fara de dagar då jag har ont, för värmen är sååå skön.

Snart blir det sängen för mig och i morgon är pluggande för hela slanten som gäller. Ska nog åka upp och sätta mig i biblioteket och läsa. För är jag hemma så blir det nog gjort en massa annat i stället :p

Ha det bra alla där ute! Det ska jag ha hade jag tänkt!

// En positiv Maria med vårkänslor eller nått ;)

2 kommentarer:

Felicia6 sa...

Blev det solsystemet eller tog du nåt annat? :)

Anna Mustonen sa...

Goddag, goddag bruden! Skönt med sol å skönt å sola solarium! Borde jag med göra! Jag har suttit mycket inne jag. Men nu ska vi ut jag och lillan jag tog hem henne från dagis. För struligt på dagis för henne nu... KRAM!