tisdag 28 april 2009

Ska man skratta eller gråta?

I dag är en sån där dag...en sån där dag då man helst skulle ha legat kvar under täcket hela dagen. Vaknade med huvudvärk...inte kul! Inte har den gått över nått idag...inte ens för en liten stund. Ska alldeles snart tvinga min älskade man att massera mig och sen lägga mig på vetevärmekudden och hoppas på att somna.

Fast om man får sova är ju en annan fråga... Maja hostar till hon kräks typ :S *suck* Hoppas det ger sig snart...

I dag har vi föresten hämtat hennes glasögon. Hon blev sååå söt, men väldigt olik sig. Tyvärr fick jag ingen bra bild på henne för att hon surade hela tiden då jag skulle ta kort. Så det kommer en annan dag ;) Så håll ut... Efter vi hämtat de åkte vi till coop och åt mjukglass ;)

När jag hämtade de på dagis fick jag veta att hennes stövlar var trasiga... *suck* Ytterligare en utgift... Tur att de hade för 79:- så helt ruinerad blev jag ju inte :p

Nä...sängen kallar. Hoppas att morgondagen blir bättre än dagen, med mindre smärta i allafall...

Inga kommentarer: