måndag 20 april 2009

Egentligen

Ja egentligen så har jag inget vettigt att skriva i kväll men skriver bara för att skriva lite i allafall ;)

I dag har vi börjat en ny kurs, Anatomi och Fysiologi... Hur mycket som helst som man ska kunna, så det blir till att plugga varje dag och ta vara på varje minut av självstudiedagarna. Vill verkligen klara denna tenta och inte måste ha det hängandes över mig under sommaren.

Vill ha sommar nu, eller i allafall att all snö ska försvinna och att det ska torka upp. Gillar verkligen inte att hämta barnen på dagis och de är blöta och smutsiga för att de legat i blöt sandlåndan/lerpöl eller vad det nu är. Usch och blä säger jag!!! Är verkligen superglad att jag inte jobbar på dagis längre...att jag lagt det bakom mig... :p

*Gäsp* Så trött jag är...kanske man skulle göra en tidig kväll. Jag menar det är ju en dag i morgon också men föreläsningar som man ska orka hänga med på och försöka lära sig nått...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi. Parabéns pelo excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco sobre o Brasil. Abração