torsdag 2 april 2009

Kalasat

Tjo hopp bara...hann just så pass svälja sista tuggan av middagen innan Evelina ringde och tyckte att vi skulle komma ner och kalasa med de. Jack blir ju riktig storkille idag, hela 6 år fyller han. Hipp hipp hurra för han!

Det blev en väldigt trevlig kväll, med gott fika och massor av surr ;) Som vanligt. Tror inte vi var hemma förrän efter halv nio...och då hade man 3 trötta barn som skulle i säng. Men nu ligger de i allafall i sina sängar och sover så gott, så gott. Jag har gjort klart inför klädbytardagen i morgon, så det är bara att packa in i bilen och dra i väg.

Har suttit en stund på biblioteket i dag och läst lite. Åt en god lunch med min älskling på Stigs gjorde jag också, och varit på hemligt uppdrag åt svärmor ;) hihi
I morgon blir det till att läsa vetenskapliga artiklar på engelska...inte det roligaste man gör, men det måste göras. Hoppas på ett mail från biblioteket att böckerna jag väntar på har kommit in så jag kan fara och låna de och börja läsa och bli klok ;)

Även om denna dag varit riktigt trevlig så har det varit jobbigt även i dag...dock inte som igår. Det är bara sååå svårt att förklara så att nån ska fatta, det blir liksom bara fel vad jag än säger. Förklaringar tros hittas där de inte finns...krångligt att förklara...men det blir bra mer galet då...

Nä nu tror jag minsan att sängen kallar...ögonen går i kors och jag håller på att gäspa käkarna ur led där jag sitter. Natti natti världen!

Inga kommentarer: