fredag 17 april 2009

Typ snöstorm...eller nått

Det var då inte alls någon kul syn nyss då jag tittade ut. Snön fullkomligt vräkte ner och så blåser det dessutom. BLÄ!!! Var tog våren vägen? Nån som sett den?

Jaja...bara hoppas på bättre väder i morrn då.

Säger då det att inte far jag frivilligt på stan med 3 barn själv. Då ska det vara för att jag verkligen MÅSTE...som idag då :p Tur att man i allafall har en i vagn. I allafall så var vi och fixade glasögon till Maja. Det blev 2 par dessutom. Kan vara bra att ha ett extra par i fall de går sönder. Man vet ju hur bra de är på att busa... :p Kostnaden blev väl mindre kul, 2020:-. Men det får gå ändå...hon behöver ju de.

Hoppas att de ringer snart från nått av ställena där jag sökt sommarjobb och säger att jag har fått nått. Det skulle verkligen underlätta MASSOR vill jag lova. Men om min pesimistisk sida får tala så kommer jag inte att få nått sommarjobb... :p

Efter middagen i dag fick jag ett ryck och började städa, dammsugade och skurade hela nedervåningen, renbädda allt utom ungarnas rum (det tar jag nån dag i helgen) och torkade inne på toa. Till och med Maja sa när jag skulle borsta hennes tänder att mamma hade varit duktig och gjort sååå fint :D ;) Då blir man allt mallig...

Nu ska jag ta mig en kopp te...tror det blir lilla gulleplutt ;) och sen sätta mig och lösa lite korsord en stund. Det verkar ändå så dött här vid datorn...

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer: