torsdag 4 juni 2009

4 timmar kvar!

Alltså nu får klockan mer än gärna gå liiite snabbare. Vill sätta mig och skriva tenta NU!!! Känner att jag mer än redo nu...

Alla där ute håll en tumme eller två att det nu går så bra som det känns att det kommer att göra :p

Det enda jobbiga efteråt är väntan på resultatet. Hoppas att de är lika snabba med resultatet som de var efter duggan. Man vill ju gärna veta om man kan lägga bort allt som har med Anatomin att göra och bara njuta av sommaren.

Nästa vecka är det sista dagen för Jesper på dagis. Oj vad stor min lilla kille har blivit. Fick dessutom veta att en av fröknarna inte kommer att vara kvar i höst, hon ska prova nått annat ett tag... Så jag hoppas att det blir den de sa som ska vara i stället för henne. Då blir jag jätte glad!

Nä, nu ska jag se till att få i mig lite lunch...magen har börjat kurra så där otäckt mycket :p

Återkommer sen med hur jag tyckte det kändes gå på tentan! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: