fredag 26 juni 2009

Underbart väder!

Alltså de senaste dagarna har det verkligen varit TOPPEN väder! Soligt och varmt till tusen. Har försökt vara ute så mycket som möjligt, men i dag var det nästan olidligt mitt på dagen.

Vi for i väg i morse och gjorde lite ärenden. Var till Hökmark och handlade bröd så vi har i frysen och sen på Coop och handla lite också. Glada barn hade vi i allafall, de fick varsin mjukglass.

Har jobbat i kväll, och det blev mest till att sitta ute och njuta av värmen...fast i skuggan då... En liten promenad för att köpa glass blev det också. Ledig i morrn och sen jobb söndag, måndag och tisdag och sen drygt en veckan ledigt...SKÖNT! Hoppas bara att vädret håller i sig.

Det där mailet jag väntade på för någon dag sedan väntar jag fortfarande på... :p Men jag hoppas att det snart trillar in i min mailbox, för jag vill verkligen veta...

Trött som en tok är jag...kanske man skulle gå och lägga sig... Men det känns helt ärligt inte så lockande med tanke på hur varmt vi har inne...trots att vi har öppet i typ alla rum. Jaja...snart är det vinter igen och då ska det klagas på kylan...

Inga kommentarer: