måndag 8 juni 2009

Ledig typ...

Första riktiga lediga dagen i dag. Ganska skönt måste jag erkänna... Har hunnit med att vara lite duktig här hemma och gick en kortare promenad med Evelina och barnen efter jag lämnat mina på dagis. I veckan så jobbar jag fredag, lördag och söndag. Sen är jag ledig fram till jag veckan efter midsommar. Hoppas att vädret kommer att vara bra och sommarvärmen behagar komma någon gång.

Undra vad denna veckan har att bjuda på då? I morgon då jag har barnen på dagis så skulle jag och Evelina kanske ta en sväng på stan, för sen dröjer det typ en evighet innan tillfälle för det ges igen. Barnen bli ju sommarledig från dagis och det är jobb osv som kommer emellan... Men i övrigt så finns inga planer, får väl ta dagen som den kommer.

På torsdag ska Jesper och Maja följa med farmor och farfar och sova i husvagn. De ska åka till Jävre och fiskecampingen där. Mormor och morfar ska också åka dit, de har hyrt en stuga. Hoppas vädret blir bra så de får det trevligt.

Bara skit på tv och inget roligt hittar jag här vid datorn heller. Så jag får väl ta mig an min korsordstidning i stället...

Inga kommentarer: