lördag 13 juni 2009

Jobbat

Då hade man jobbat lite då. Riktigt trevligt var det. Gjorde äppelpaj och tittade på Sommarkrysset. Dubbelmums ;) haha

Vet inte vad jag ska skriva...skriver lite bara för att tror jag...

Dagen har varit en rent h*vete om jag nu får klaga lite. Känner mig överkörd, typ 10 ggr om :s Det värker i varenda millimeter av mig och jag är tok trött. Vet att sömn inte kommer att hjälpa. Men det kanske hjälper mig lite i allafall.

Har i allafall bestämt mig nu, det finns en sak som jag SKA göra i höst! Så av skattepengarna ska det avsättas några kronor att kunna göra det. Jag VET att sällskap inte är några problem...och att det kommer att bli trevligt ;)

Nä nu blir det en ibumetin och värma min polare och sen i säng!

1 kommentar:

Myzan sa...

Sign me in ;)
Tack för kramen, den behövdes. Ses i morgon.