torsdag 18 juni 2009

Kväller

*gäsp* Oj så trött jag är... Har just sett filmen Taken, riktigt bra måste jag säga. Har du inte sett den så se den!

Snart blir det sängen för mig. Blir en lång dag i morgon, och inte mycket hemma ;) Men jag är säker på att det kommer att bli super trevligt. Måste i morgon på morgonen göra tacopajen. Har i kväll gjort laxpajen som ska med. Längtar redan att få äta de ;) Så mumsigt!

Nu har Magnus semester, så nu slipper jag tänka på att ta hand om barnen själv på några veckor ;) Skönt!

Fick ett samtal idag, om ett jobb jag sökt i april nån gång. Hade helt glömt bort det... Men det var i allafall som personlig assistent till en tjej. Nu ville de träffa mig för jag lät väldigt intressant... :p Sa att jag redan fått jobb i sommar och sen i höst är det ju åter till skolan. Men det känns riktigt bra att jag i sommar har haft chansen till 3 olika jobb ;)

Har fortfarande inte smält att jag faktiskt fick VG på tentan. Trodde knappt det skulle bli G...och så blir det så här! Så underbart alltså. Jag har nu klarat alla kurserna i termin 1 och har bara 5 terminer kvar innan jag är färdig skk ;) hihi Nu är jag ÄNNU mer peppad ska ni veta!
Måste fira detta på nått sätt...kanske fara på stan och shoppa nått jag vill ha ;)

Inga kommentarer: